Tom i bollen

Jag fattar inte, hur kan man kissa så mycket som jag gör vissa dagar? Va på toa för 10 minuter sen, nu är jag lika kissenödig igen och känns som jag hållt mig en hel dag. Oooork.

Är superseg efter denna dag. Beror nog mest på att det blev en massa dötid mellan plugg och möte. Både och jag Nathalie var väl lite frustrerade idag, letade tidigare forskning och visste inte riktigt vad vi skulle göra med allt. Innan vi har fått tag i alla intervjupersoner, fått bokat in dem och fått färdig en intervjuguide är det småsegt.

Den vetenskapliga studien vi ska göra ska behandla ämnet "Den egna personens betydelse i det sociala arbetet" och vi vill då intervjua socionomer som är verksamma inom olika verksamheter, kurator, socialsekreterare, röda korset, rädda barnen, lärare inom social arbete. Vi får väl se vilka det blir, beroende på vilka vi får svar ifrån.

Så nu väntar vi på svar och läser in oss på tidigare forskning.






Nu är det väl dags att börja packa kanske.. Segt att behöva dra med resväskan till skolan imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0