Snart helg!

Dagen rusade iväg. Fick iaf gjort det viktigaste, skrivit rent intervjun med skolkuratorn från i förmiddags. Otroligt skön snubbe som brinner för det han gör!

Nu ska jag ner och hämta upp den sista tvätten :)

Ikväll ska jag komma i säng tidigt. Har en stressig dag framför mig;
- Köpa shoppingvagn innan skolan. Ja, det är lite pensionärs-varning på hela grejen men va fan, mina armar kommer gå av en vacker dag om jag ska fortsätta storhandla. Kan ju änna inte sluta storhandla och vänta tills jag har körkort. Hittade en ganska snygg på Clas Ohlson som kommer göra mitt liv fulländat ;)

- Till skolan och börja skriva resultatet i studien.

- Handlaaa :D

- Hem, packa upp allt, slänga mig in i duschen, gör mig iordning och sen..

- Iväg till Jocke. Har inte riktigt klart för mig hur morgonkvällen ser ut men som jag fattat det så blir det förfest och sen fest hos Nettan som fyller år! Hade inte ens några tankar på att fylla kroppen med alkohol denna helgen men idéen var väääldigt bra.



Det blir nog hur bra som helst. Alvedon och ipren hjälper inte mot ryggvärken men alkoholen lär fanimej göra det i några timmar iaf? Sen lär väl lördagen vara painful men aahhh, shit the same. Need to let loose. Tänk om jag kunde bli så underbart full som jag va då bilden ovan togs. Det hade varit sköönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0