Skor!

Känns som denna dagen har varit hur lång som helst. Men så fort jag tittar på klockan blir jag stressad, tung i kroppen och kan inte tänka på annat än att jag måste duscha, komma i säng tidigt och sen gå upp vid åtta. Skadat.

Har precis lagat köttfärsgryta :) Mums. Väntar på att pastan ska bli färdig så jag kan göra matlådor.

Fick ju skor av mamma igår:



Älskar dom! De ser mer oranga ut på kortet än vad de är, mer aprikos :)
Vad hade jag gjort utan min mamma? Varit djupt deprimerad tror jag. Idag hjälpte hon mig även att beställa nytt bankkort, hade inte riktigt råd att stå i telefonkö. TACK!

Hoppas på fint väder imon så skorna kan invigas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0