Satan i.. ryggen!


Nu jävlar är jag GNÄLLIG. Ryggen gör bara mer och mer ont, jag vet inte om jag ska vara stilla, vila eller röra på mig. Inget hjälper. Jo vila hjälper men då blir jag orolig över att ryggen blir stelare.
Att gå trappor va ingen höjdare förut, nu måste jag göra det igen eftersom jag måste till affären.

Har provat att gå på 446347464 olika sätt, det enda som är någorlunda smärtfritt är detta:
(Eftersom jag inte hittade något roligt kort på nätet för att illustrera fick jag ta ett)


 
Javisst, jag kan gå bredbent och väldigt framåtlutad över gården och parkeringen så ca 500 personer kan se mig. Ser ju ut som att jag skitit ner mig eller fått stock i fel hål nyss.

Saataaaan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0