Sanningens ögonblick


Nu börjar jag bli väldigt trött o både kropp och sinne. Vart en skön dag, först gick den väldigt långsamt men sen gick det fortfort. Beror väl som vanligt på att jag pratat med Monk ganska mycket, då går tiden fort!

Men har hunnit städa, torka (läs skrubba) rent spisen, dammsugit hela lägenheten, läst och grejat inför imon. Planerat om morgondagens möte också, liten förskjutning.

Tittar på sanningens ögonblick. Sjukt program. Stackars första tjejen, hon hade 150 tusen och åkte ut på en fråga som hon trodde hon svarat ärligt på. Tråkigt. Menmen.


Insåg förut att vissa av bilderna i bloggen inte går att se längre när jag har tagit bort dem ur arkivet, så dumt... Ska kolla om det går att fixa tillbaka imon om jag hinner. Nyfiken som jag är så kommer jag väl ta mig tid till det istället för att packa och plugga!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen. God kväll




Kommentarer
Postat av: daniella

Hej, för guds skull!!! Det var inte igår. Hoppas allt är finemang med dig! :)

2009-04-05 @ 23:13:00
URL: http://nikedan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0