Rubrik?


Intervjun idag gick väldigt bra, vi fick verkligen det vi behövde till studien kändes det som. Nathalie har ni skrivit ihop det och jag ska skriva in det i resultatdelen så vi kan börja med analysen imon! Känns helt sjukt att det snart är färdigt.



Känns även helt sjukt att jag ska åka till Alingsås om 2 dagar. Vet inte varför, känns bara konstigt. Vill självklart hem av samma anledningar som vanligt men vill främst hem för att jobba men de har inte ringt.. Får kolla hur det ser ut för dem med timvikarier, måste ändå ringa och fråga vaaaart mitt schema är, ge mig det nuuu.






Eftersom jag varit så effektiv de senaste dagarna har jag sen jag kommer hem unnat mig de nya avsnitten av; One Tree Hill, Gossip Girl, Greek och Brothers & Sisters. Har 3 andra nya också men de ska nog sparas till ikväll då jag pluggat klart. Haha, vet ingen som är lika serienördig som jag. Blir nervös varje gång jag laddar och i huvudet studsar "IPRED" som ett hån men ändå fortsätter jag. Sjukligt.



Nu ska jag sätta igång med plugget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0