Påsk

Det känns inte som påsk, inte någonstans.
Jag, Maria och hennes mor käkade god mat och sedan gick vi upp och skulle titta på påskbrasan - den var ett S K Ä M T! Minsta brasan någonsin, inte ens 1 meter hög. Urlöjligt. Väldigt lite folk också. DåligtDåligt.

Tidigare idag var jag i stan med Monica, Niclas, Jacob och Susanne. Jag och Monk missade paraden för vi var inne i storken, men vi överlevde utan större sorg för det.
Sen promenerade vi hem, delade upp oss på olika håll och jag & Monk spenderade eftermiddagen i solen på balkongen tills vi inte orkade mer och la oss i sängen en stund. Väldigt härlig dag har det varit :D



Jag var ju ganska grinig igår som framgår av tidigare inlägg (höhö) men det försvann. Träffade Monk, spelade spel med Maria - förlorade stort på Monopol, och fick grillad mat. Sen det bästa av allt: Jeff Dunhams show med Walter, Achmed och de andra. Skrattade så mycket så jag fick huvudvärk, fastän jag sett det tidigare. Fantastiskt!



Temat för denna ledighet har varit: Spontanitet. Inget planerat över huvudtaget. Så morgondagen är inte heller planerad. Ska träffa Monk, Madde och Maria - mina M-flickor. Hoho. Så det blir väl Monk på dagen och sen allihopa samlat på kvällen eller så. Får väl se vad man känner för.

Snart tillbaka till verkligheten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0