OHYES


Gissa vad? Här tänkte jag vara gnällig idag igen och tjata om ryggvärken som får mig att gå värre en pensionärer och höggravida kvinnor eller knäet som känns skrämmande skevt, men neeej jag har något som toppar det:

- JAG HAR FEBER IGEEEEN. Tur som fan att det är molnigt och till och med har regnat annars hade jag gått ut och klubbat ner någon. När ska min kropp förstå att jag inte har tid? Den ska bara låta mig göra allt jag vill, äta vad jag vill och vara smärtfri och glad. När ska den förstå hur livet funkar?

JEFLA SIIIT.

Hoppas någon har en bra dag, eller inte!!!!!

Kommentarer
Postat av: elvina

Usch låter inget vidare du! ><

har du reumatism? känner igen symptomerna från mamma, särskilt vid väderomväxling :/

2009-04-26 @ 22:01:54
URL: http://devinsmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0