Kläder!!

Deprimerad som jag för tillfället är så är kläderna det enda som gör mig glad. Tänkte inte dela med mig av vad jag beställt innan jag fått dem men orkar inte läsa mer just nu så here we go:


          
Underbaaar sommarväska                                                  söööt




             
              Totalt kär i den                                                      Bra med svarta klänningar, 
                                                                                                   passar till allt.




                                 


                                   Fääärgglaad                                                                     Snöögg                
         

                          


                                            
                         Tror jag nämnt innan att sommarskor är en svaghet? ;)       




                                    
               Letat efter en sån bolero länge :)                            Köpte även en svart :) Och 2 BH:ar :D






Eftersom jag har stor brist på tålamod så tog jag expressleverans. Så jag får kläderna tidigast på måndaag, jag brukar alltid ha sån tur när det gäller Ellos så jag får dem säkert då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0