House

Mår illa efter den äckliga matlådan jag fick äta. Värsta köttfärssåsen jag någonsin gjort. Aldrig mer.

Fick gjort en del i skolan idag, nu är vi en bra bit på väg :D Sen bar det av till affären och handlade det nödvändigaste.

På bussen hem steg det på en äldre dam som luktade precis som mormor :) Tänker ofta på henne  men det är lite läskigt när det blir så verkligt på något sätt, då kommer saknaden tätt inpå. Det är lite konstigt, med tanke på att jag har kort på både mormor och farfar i sovrummet och de är ofta de sista jag ser och tänker på innan jag somnar. Kommer man någonsin vänja sig vid att folk försvinner och att man aldrig mer kommer få se dem? Jag kan inte greppa det.

Nu ska jag se de 2 nyaste avsnitten av House. Jag är kass, kunde inte hålla mig. Fast egentligen bröt jag det redan i torsdags. Hoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0