Gööött

Gårdagen va grymt kul! Som vanligt är jag anti och sen blir det hur bra som helst. Fattar inte varför det är så men det är det.
Åkte iaf till Jocke, han va ännu tröttare än mig och såg nästan drogad ut. Men när vi till sist fick honom att börja dricka blev han piggare, höhö. Vi käkade lite och tjötade innan vi begav oss till festen. När vi nästan är där så orkar inte min MINIMALA blåsa längre så precis när vi är vid universitetet frågar jag Joakim i desperation om han har med sitt universitetskort så jag kan gå in på toa. Visst hade han det! Skööönt. (Sara påpekade snällt sen att hon inte blev förvånad över historien, haha).

Vi kom till festen och det va så kul att träffa alla, va hundra årsen känns det som nu när vi inte har så mycket i helklass utan alla är i sina smågrupper. Jag och Sara kramades nog 985732587 gånger, haha, älskar när hon är full, så härlig.



Vi drog till kåren - det stället suuuger - och satt och tjötade. Jag vet hur jag hade lyckats men min röst blev helt konstig, ena stunden kunde jag nästan bara viska och sen lät jag som en karl. Gick nog in lite för mycket för att roa de andra genom att sjunga som en idiot.. Det händer ganska ofta. Så när vi kom in på kåren köpte vi dricka och hittade soffor där vi slog oss ner. Sen dansade vi som as innan vi gick hem.

Superbra. Hoho. Gentiana från klassen var med och hon är en sån helskön människa, henne måste man vara med mer!
Måste bara tillägga att jag minns att jag ringde Monk, hon ringer ju mig när hon är full ibland så jag va tvungen att göra detsamma ;) Haha.

Idag är det väl tänkt att vi ska grilla, men vi får väl se. Min rygg är inte OK idag och jag måste åka och handla... Är faktiskt ganska sugen på att plugga såhär i bakisdimman så det kanske man ska göra..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0