Fast and furious


Fastnade framför "the fast and furious - tokyo drift", den är inte alls lika bra som de innan, den borde vara en film för sig och inte kopplas ihop med de tidigare. Är grymt sugen på att se den nya som har biopremiär på fredag, såg nyss trailern och den verkar riktigt najs. Frågan är vem man kan få med sig på bio?

Har ju iaf en gratisbiljett kvar hemma i Alingsås så Lisa kanske vill följa med? :)


Läste förut att de redan börjat jaga folk så IPRED-lagen är i full gång.. Tröttsamt. Va inne och kollade på lite olika sajter som jag brukar hämta filmer och serieavsnitt från och jag såg faktiskt en skillnad, dock kommer det inte ut så populära avsnitt idag men det ska bli kul att se på fredag när greys anatomy kommer eller nästa vecka då flera andra populära avsnitt kommer. Det är många som sagt att de ska fortsätta ladda ner ändå, vågar man verkligen det? Har man sån tur att de inte tar just mig? Brukar inte bli nojig men nu handlar det ju om gaanska mycket pengar, beroende på vad man laddar ner men ändå knappast under 10 000...


Jag håller tummarna på att det lugnar sig, att folk fortsätter ladda ner och att upphovsrättsinnehavarna då tröttnar och inser att de inte kan förändra något.

Snart kommer det bästa på filmen, slutet när man får se Vin Diesel, smarrigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0