Alingsåås

Anlände igår till alingsås där mamsen hämtade upp mig :) Det va nära att jag missade tåget men nu är jag här!

Testade min nya jacka och blev ännu mer kär i den, sen spenderades mestadels av kvällen framför TV:n med familjen, det va en spännande match mellan Färjestad och HV71, vet inte hur den slutade, det blev övertid och då gick pojkarna upp så jag bytte kanal och hittade en underbar film, The wedding Date. Underbar är den, romanisk så tårarna rinner.


Det bästa av allt var när vi kom till parkeringen här hemma och fin syn på en bil, med denna text:



Hahahaha.

Nu bär det av mot Maxi med mamma :)
Sen ska jag, lillebror + hans vän R ner till simhallen och träffa Monkan.

Sen blir det biiiooooo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0