Jahopp..

Tydligen några som hänger kvar här och inte ger upp hoppet? ;)

Jag har totalt glömt av bloggen efter att jag tog beslutet att skita i den. Nu är klockan halv tre på natten, jag kan inte sova och ingen rolig är inne på fejan. Jag har varit sjuk hela veckan och rastlösheten är enorm, sent på kvällarna tyvärr. På dagarna är jag som en sjuk degklump som umgås med soffan eller sängen, idag gick jag upp vid 13, sov mellan 14-16, va på buggkurs och nu är det inte konstigt att jag inte kan sova.

Så jag tog mig i kragen och sökte ett jobb. Ett jobb jag pratat om att jag vill ha sen jag visste att det skulle annonseras om, alltså sen i våras typ. Jag vill ha ett jobb som engagerar mig, som gör att jag blir eld och lågor och känner att jag gör något som betyder något. Jag vet att det jag gör nu betyder något också, men jag vill göra något som betyder något för många, hela samhället. Skrev ett personligt brev som inte var sådär korrekt, torrt och tråkigt utan körde lite mer rakt på sak och inte massa fina ord här och där för att låta smart.

Nu är det den där väntan..

Jaja, nu är det jobb hela helgen, och då menar jag hela. 34 timmar jobbar jag. Jobba, sova, jobba, sova, jobba. På måndag ska jag träffa the wunderful Monk och the lovely children, om jag håller det i huvudet så ska jag nog överleva denna helgen också! Nästa vecka är det bara 2 arbetsdagar, woho.

Så nu har jag fått ut lite energi och tankar. Har det där skrivsuget och fingrarna vill springa över tangentbordet hur länge som helst men jag har inget mer att säga just nu. Om vi inte ska gå sådär deep-into-it och det orkar jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0