Mucho


Det händer mycket just nu och det är svårt att blogga utan att det blir låånga tråkiga inlägg om allt som händer och alla tankar. Men samtidigt skulle jag nog behöva skriva av mig, men jag orkar inte, när jag har en stund över vill jag försöka göra så lite som möjligt.

Om tre veckor sover jag sista natten här i Örebro, känns så ofattbart. Snart bor jag hemma i Alingsås på heltid :D
Just nu gör vi vårt sista arbete samtidigt som vi väntar på omdömet på senaste hemtentan.. Vi gör nu en så kallad omvärldsanalys med temat rasism, väldigt intressant.

Annars är det mycket jobb och allt är väl mer eller mindre som vanligt, med andra ord vääldigt bra!





Min lilla älskling, hemfärd från Laholm där han hämtades :D


Kommentarer
Postat av: Sabina - mamma till Meya

SV:Ja det är jäkligt roligt att hon börjat gå! Men shit,nu går det snabbt! Blir mindre vingligt för varje dag o ibland tom småspringer hon fram. Ser så roligt ut! Haha!

2011-05-25 @ 00:50:31
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0