Synfel


Efter flera dagar med hemsk huvudvärk tror jag att jag behöver glasögon.. Vet att jag trott det innan men sen slutade jag väl läsa lika intensivt och då var det ingen fara? Har ju använt mina gamla glasögon när jag tidigare pluggat som en tok.. Nu när jag använder dem så är huvudvärken ganska borta. Hjälpte det att jag drack en enrgidryck också? Kan väl inte bli koffeinberoende så snabbt?

Är så grymt sugen på att flytta, förändringen. Vårkänslorna har kommit och då vill jag alltid att något ska hända. Flytt har varit i mina tankar ett bra tag och har nu sökt på en lägenhet till.. Det var en trea men det kan bli väldigt bra det också kanske, den är ju ändå billigare än denna lägenheten jag bor i nu som är 15 kvm mindre.. Får väl se hur det blir. Jag vill ju som vanligt ha ALLT nu.. Jobb, körkort, annan lägenhet, bil. Längtar!

Om en kvart är det dags att påbörja dagens plugg. Hoppas jag kan vara grymt effektiv idag och bara använda morgondagen till att gå igenom tentan och göra den bättre :) Får se hur det gååår.

Har deklarerat nu också! Idag är första dagen man kan göra det och varför vänta? Ville se hur mkt jag får tillbaka och jag vet inte om jag såg rätt men det gjorde jag nog. Får väl vänta på att de kommer i pappersform, där står mer tydligt. Frukost kanske är en bra idé nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0