Mycket på kort tid


Idag hann jag lämna av mina grejer, hämta bok, tvätta, kopiera böcker och vara social samtidigt på en timma typ! Galet effektiv må jag säga..

Haft en aning panik och ångest ikväll, väldigt ovanliga känslor hos mig nu för tiden. Ska ju ha två seminarier imon, vara till det ena ska jag visa en film - som jag inte hittade!! Letade som en galning på datorn i en timma, hade näästan gett upp när jag testade en sista grej och hittade den lilla skiten. Gläädje. Samtidigt dök det upp alla filmer på Jacob som jag har på datorn så nu har jag tittat på en del utav dem, saknar lilla bebisjacob <3

Precis när jag bestämt mig för att det är dags att försöka sova så kommer jag ihåg att jag glömt av tvätten.. Så går det när man inte sätter påminnelse på mobilen. Jag skyller på Jocke som uppehöll mig! Haha. Inte mycket vi ses nu när jag aldrig är här. Åkte hit ikväll och åker hem imon eftermiddag igen. Fy fabian vad det är tråkigt att åka tåg. Kommer bli skitjobbigt att börja åka fredag och söndag varje vecka igen. Känns ju löjligt nu när jag vart hemma så mkt. Men det är bara att stå ut, bara 2,5 månader kvaaaar!!

Nu är det väl dags att sova så man orkar hela dagen imon.. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0