Middag


En stressfulldag, gillar jag inte. Ångrar att jag va så plugglat förra veckan, får man betala surt för nu..
Hann plugga en del idag, dock är en bok på danska inte lätt.. Suck.

Träffade på min storasyster idag när jag skulle in på Maxi :) Hon visste inte att mamma och Anders hade gift sig, konstigt att saker inte alltid sprider sig så fort som man tror i denna stan ;) Lagad middag till Madde idag som fyllde år i måndags, Maria var med också och som vanligt blev det en trevlig kväll med mycket tjöt. Blev en mumsig kladdkaka också!

Imon blir det pluggplugg, träffa mamma en snabbis och sen vara med Monk och barnen några timmar :) Sen blir det bara jobb och plugg i helgen. Känns konstigt att jobba dag på Tuve när jag är så van vid att jobba natt. Känns som att gå tillbaka i tiden på något sätt. Men det kommer vara så otroligt skönt när det är över, då behöver jag inte tänka på jobb mer denna månaden, det som dyker upp blir ju en bonus :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0