Egobubbla


Jag har över 50 olästa blogginlägg på bloglovin och det är en stressfaktor. Jag har tid, men jag känner mig helt ointresserad. Känner mig inte ens motiverad att läsa allt som händer inom UMR och få ny inspiration till att dra igång något mer i Örebro. Det är en konstig känsla, ganska jobbigt också.

Idag beror nog mycket utav detta på att dagen hittills känts väldigt låång. Haft en skön dag med Monica och barnen - men den började 05.00 imorse! Som Monica sa så vaknade väl Jacob till, kom på att jag låg på soffan och kunde inte somna om för han ville leka. Han vågade inte väcka mig men jag vaknade ändå till av att han satt bredvid mig. Kan ju inte strunta i min älskling när han sitter och väntar på att jag ska vakna! En stund senare vaknade Wilma så jag smög in och hämtade henne också så sjuka Monica fick sova lite extra.

Som tur va fick vi sovit middag allihop, dock fick jag kramper i både mage och rygg så jag somnade först efter att Monica hade gått upp. Fick sovit en liten stund iaf, hade nog inte överlevt eftermiddagen annars. Jacobs trots gör mig vansinning och det är så svårt att hantera ibland. MoniBonk är stark som står ut ;)

Nu håller jag på och tvättar och den nya torktumlaren är inte min vän. Hade jag haft en hatlista så hade den vart topp 5. Den är sådär seg så man nästan funderar på att skita i att stoppa i tvätten och hänga upp den i torkrummet som är ett skämt. Det är nr.1 på listan. Men jag har ju hela kvällen på mig..

Nu har jag påbörjat ett mössprojekt, en ordentlig mössa. Men som vanligt har jag inte mätt personens huvud utan gissat mig fram så vi får väl se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0