Brist


Kollade nyss genom de senaste inläggen och inser att jag blivit grymt dålig på det där med bilder.. Tycker själv att det är trist med bloggar som aldrig har bilder så det är ju lite dumt att jag själv är så kass.. Tar ju kort rätt ofta men orkar inte överföra dem! Blir bättring på det någon gång i framtiden. Tänker inte på att jag har en blogg så ofta när jag inte sitter vid datorn, får väl skriva in det i almanackan så det blir mer bilder ;)

11 timmars jobb gick väldigt fort idag! Insåg precis att jag fått med mig en jobbnyckel hem.. Suck. Måste alltså tillbaka till jobbet imon och lämna den.. Det positiva är ju att jag får komma ut lite och får frisk luft iaf. Timmarna gick nog fort idag dels för att det hände en del och dels för att jag pluggade mycket. Tur att jag tog med alla de böcker jag inte gått igenom än för jag hann gå igenom alla och hade hunnit med fler :) SÅ nu hoppas jag på att resten av tentan rullar på lika bra som den gjort hittills.. Ikväll tar jag ledigt!

Ska ringa Pontus och spika planerna för våran trip till Falkenberg+Ullared i början på april :D Ska bli skönt att komma iväg lite.. Även om jag flänger hit och dit så är ju detta ett nytt ställe som varken hör ihop med jobb eller plugg. Det är alltid uppskattat!








Hoppas på bättre sömn inatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0