Åka tååg


Känner mig lite smått trött på att åka tåg. Idag skulle det gå fort eftersom jag ska plugga tänkte jag, men så blev det inte. Fick fel fil på mejlen så jag har inte det dokument jag ska fixa med.. Kanske tur o oturen då jag har en otrevlig huvudvärk! Jag som faktiskt har ätit frukost och skött mig riktigt bra denna morgon.

Kändes helt onödigt att åka upp till Örebro denna veckan. Fördelen var ju så klart att få träffa Jocke och tjöta, det var det enda som blev gjort typ. Gruppen sågs igår och pluggade, jag var på bokbord med UMR. Totalt värdelöst. Vi fick delat ut lite flyers och tjötat med några från rättighetscenter men det va en aning ont om folk på systerskapsfestivalen igår. Hoppas det blir mer drag för de andra som ska vara där på lördag! Tanken var att gruppen skulle ses i skolan idag igen men de blev färdiga igår så nu ska jag och Susanne försöka få ihop sista delen på va sitt håll. Skitskönt att slippa sitta i skolan och ha grupparbete men samtidigt gjorde det ju resan ganska onödig. Men det gick ju inte att veta innan..

Förövrigt blir det massa jobb denna månad :) Känns konstigt men ändå roligt att jag börjat jobba dag på Tuve igen. Arbetsnarkoman och pengasugen helt enkelt. Man kan jobba ihjäl sig på det stället.. Nu hoppas jag att de inte ringer mer om jobb.. Har ju faktiskt plugg att ta tag i också..

Idag blir det väl en del plugg.. Hade tänkt träffa Monica och barnen men lilla Jacob är magsjuk :( Stackare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0