YEES!


Vilken dag! Jag är så glad över att jag är en person som inte blir så nervös över saker, Sara och Sofia hade det värre. Fia fick inte i sig någon lunch och Sara var mest tyst. Haha :)

Bedömningen gick bra! Vi är såå nära att bli godkända. Vi ska klippa och klistra en del, flytta lite delar från tolkningsram till bakgrund och så, ändra om slutsatsen och sen kommer jag inte ihåg så mycket mer. Men vi ska inte komplettera en massa, vi behöver inte röra analysen utan den är bra som den är och det är så underbaaaart sköönt!

Så imon ska vi sätta oss med det, det kommer inte ta så lång tid. Och sen är vi klara! Om Sara får som hon vill ska vi ändå lyssna på seminarieledarens tips och fördjupa analysen lite, så kanske vi får VG. Får se hur det blir med det. Jag nöjer mig med ett godkänt faktiskt.

Dagen har faktiskt varit helt underbar. Mamma var här, Saras föräldrar var här och Fias mamma och syster var med. Det va mycket skratt och härlig stämning hela dagen. De var så stolta över oss och glädjes med oss över att det gick så bra! Vi käkade lunch ihop innan seminariet och efter att vi gjort vår opponering åkte vi in till stan och käkade på en asiatisk resturang. Dock inte Fias mamma och syster. Mamma fick mig att smaka på friterad banan med glass och det va underbart gott! Underbara människor som är med oss en sån dag som denna som är så viktig. Även Joachim var med när vi bedömdes och det va kul :) Synd att jag inte kommer vara med på deras då jag ska hem och jobba/gå bredvid.

Sen åkte Saras föräldrar hem, mammas tåg gick inte förrän sju så vi gick till ett utav köpcentrumen och shoppade lite. Sen lämnade vi av mamma vid tåget och åkte hem. Är så trött så att ögonen går i kors men ändå har jag och Joachim planerat morgondagens möte med UMR och jag har ännu inte kommit i säng..

Fick dessutom veta att jag snaaart kommer få min Iphone jag beställt! Woho. Dagen blir bara bättre. Hade förväntata att få vänta till slutet av februari typ men nu fick de en stor leverans så jag får min nästa vecka eller veckan efter det kanske :D

Nu blev det väldigt mycket. Extremt mycket tankar och huvudvärken är väl inte så oförväntad just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0