Woho


Precis kommit hem. Bredvidgång 13-20 och gick sen hem till Pontus och tog en kvällsfika. Vi pratade igen om sommarens semester och jag lääängtar efter Öland. vi slår nog på stort och tar 2 veckors semester, det är vi värda. Vi får väl se om vi slår ihjäl varandra eller om det blir kanon, haha. Ska iaf bli underbart med semester. Blir nog en vecka på Lundegård som förra året + en vecka på Böda camping.

Nu är det hög tid att ta en dusch och hoppa i säng. Känner mig långt ifrån frisk men det är bara att bita i. Imon är det bredvidgång 9-16. Är tänkt att jag ska träffa Monk och barnen sen men får väl se hur jag känner mig, dumt att smitta ner barnen om de blivit av med sina förkylningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0