Vill..


Idag är en sån dag då jag vill göra så mycket, men det verkar inte bli så. Hela kroppen värker, näsan rinner, halsen är torr och det är en konstig smak i munnen. Har iaf fått tvättat det mesta och kopierat två böcker hittills..

Ska slänga in en tvätt till, gå upp till Sara och hämta hennes böcker och gå och kopiera mer..

Igår hörde lillebror av sig och berättade att han gått vidare i uttagningen till TV-pucken! Så stolt över honom!! Det är en till uttagning idag och en imon om han går vidare idag, vilket jag tror att jag göra om han kämpar. Om han går vidare till uttagningen imon ska jag följa med, oavsett om jag är ännu mer sjuk! :)






Grym kille ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0