Magsjuk igen


Hur stor är sannolikheten att det sker igen? På exakt samma sätt, fast värre? Maria kom hit, vi lagade mat, den va underbart god, jag åt mig proppmätt. Vi satte oss i vardagsrummet och tittade på Shutter Island, jag låg ner och mådde ganska bra. Sen insåg jag att illamåendet fan inte gått över. Det blir värre och värre och till sist fanns inte annat att göra än att stirra rakt ner i toaletten.

Förra gången va Maria här och vi lagade mat. Varken då eller denna gången blev Maria dålig. Förra gången kräktes jag en gång och mådde illa i typ 4-5 dagar. Nu spenderade jag hela natten på toaletten, förutom de gånger jag inte hann dit. USCH.

Nu är magen helt tom men vad vågar man äta? Har glömt vad jag läste sist så jag får väl kolla upp det igen.. Det positiva är att jag inte mår illa nu. Fick sova några timmar och nu känns det som att hela kroppen är tom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0