Home sweet home


Har svårt att slita mig från soffan just nu.. Ska gå och handla har jag tänkt men orken vill inte infinna sig. Blir mest avskräckt av tanken på hur mkt folk det antagligen är i affären nu.. Vet inte varför men det gör mig så stressad, kan inte handla i lugn och ro. Tror jag har lite social fobi kanske? Eller så är det återigen min trötthet på människor och "rädslan" för att träffa folk man inte orkar eller vill prata med. Det är ju mycket trevligare att sitta här!

Har precis fyllt i en ansökan om merkostnadslån från csn.. Känns ju sådär kul att ta mer lån men har inte så mycket val känner jag. Bättre att göra det ifall det inte skulle bli så mycket jobb som behövs.. Ska söka lite fonder också, håll tummarna!

Idag är det kalas för storebror också. Vad ska jag köpa till honom? Svårtsvårt I tell you..

Kom precis på att jag har paket att hämta ut, nytt headset till telefonen. Nu får jag allt gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0