Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag


Ja nu har ju inte riktigt tiden funnits till att posera framför spegeln och nu orkar jag inte. Det är inte roligare än jeans, persikofärgat brottarlinne och en grå munkjacka som jag blivit i förälskad i och haft 9 av 10 dagar sen jag fick hem den tror jag.. Haha :)

Har nyss landat hemma i lägenheten, vart full rulle sen jag kom till stan. Drog hem och lämnade av väskan, gick till ett utav de nya jobben och hälsade på i 2 timmar. Kändes jättebra :) Fick mycket information om brukarna, vad man gör osv. Ska gå bredvid imorgon och på fredag! Efter det va jag hos familjen några timmar. Började med att packa upp min Iphone som jag hämtade upp innan jag gick till jobbet. En aning frustrerande att den låg i väskan och jag kunde inte packa upp den. Haha. Men det va väl lika bra eftersom Tele2 är så otroligt sega på att aktivera simkort! 5 timmar sedan jag ringde nu och de stängde av mitt abonnemang för att det andra ska komma igång. Han sa att det antagligen skulle ta flera timmar, hur svårt kan det vara?!

Handlade med mamma och nu sitter jag här och väntar på Maria. Hon är och hämtar ut sin nya telefon på Maxi, kul att våra kom på samma dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0