16-21

Har ju totalt missat att fortsätta med de olika grejerna varje dag.. Vart lite mkt på sistone. Så här kommer några stycken..


Dag 16
– Min första kyss

Minns inte riktigt vem som gav mig min första kyss.. Jag kommer ihåg alla de första kyssarna med mina ex men vet inte riktigt vem som jag fick min första puss och första kyss av.. det betydde antagligen inte så mycket eftersom jag inte minns? Jag vet att jag pussades en del med en barndomskompis en gång men det var nog inte den första.. Känns ju tråkigt.

 

Dag 17 – Mitt favoritminne

När Jacob första gången sprang och kramade mig när jag kom hem till dem en gång. Han hade en period då han var överlycklig när jag kom och gärna kramades. Första gången blev jag så glad att jag nästan grät. Han betyder så otroligt mycket och även om jag vet att han älskar när jag kommer så är det kul när han visar det.

 

Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Kan inte komma ihåg någon som vart underbart bra faktiskt. Det beror antagligen på mitt dåliga minne. En väldigt rolig födelsedagsfest var när jag fyllde 19, vi var ett gäng i min kvarterslokal på Ängabo och jag fick roliga ”bollar” från Mikaela som vi senare på kvällen stod i en ring och kastade runt. Det var så himla roligt för alla var lika fulla och så avslappnade. Inte ofta man står och kastar runt bollar men det va skitkul.
 

Dag 19 – Detta ångrar jag 

Brukar alltid säga att jag inte ångrar något – den jag är nu och hur jag har det nu är ett resultat av allt jag hittills gjort och vart med om. Jag kan inte komma på något jag ångrar.

Dag 20 – Den här månaden

Har varit väldigt händelsefull. Året började med jobb och lugna dagar hemma. Sen va det en del dagar med Monk och barnen som alltid är underbart :) När det gäller skolan va det nervigare än det brukar vara då vi lämnat in vår uppsats, men vi blev godkända och nu är det ur världen! Har vart mycket möten och planerande med UMR, mycket att se fram emot i vår :)

 

Dag 21 – Ett annat ögonblick 

Ett annat ögonblick som är fantastiskt är de stunder jag inte har ont någonstans. När jag är ordentlig och tränar så mår ju kroppen naturligtvis ganska bra och även magen. Men alltid gör det ont någonstans och det påverkar humöret otroligt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0