Daans


Igår var det kalas för lillebror Jonatan som fyllde 4 år! Niklas hade beställt en t-shirt där Alingsås var tryckt på framsidan och "Roswall 27" på baksidan. En hockeytröja fast ändå inte typ. Trevligt att umgås med pappa o co en stund :)

Sen blev det lite spontant en bilsväng till Trollhättan typ där det var dans :) Tror det va Blender som spelade och jag och Pontus fick dansat några danser :) Haha, det gick väl sådär. Jag blev yr och kände mig allmänt kass men det va väldigt kul! Nu ska vi kolla om det finns någon buggkurs vi kan gå som passar oss båda tidsmässigt..

Lisa skulle egentligen vart här nu, men det lyckas alltid komma något i vägen för henne så hon kommer några timmar senare än tänkt ;) Vilket inte gör något alls. Magen bråkar utav bara fan och jag har ändå hunnit göra massa tråkiga saker här hemma som jag skjutit upp. Nu kan jag snart packa ner den stationära datorn och bli av med den på något sätt. Inte för att den står i vägen, mest störande att den står där och inte används eftersom den är så kass. Monk föreslog att jag kunde ha det som en scrapbooking-hörna och det är ju ganska bra. Då kan allt ligga framme hela tiden och då blir det inte lika jobbigt att börja när man inte behöver spendera en halvtimma med att plocka fram allt varje gång. Då kan man låta det ligga och bara börja där man slutade sist. Blir nog kanon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0