Bäst!


Detta är den skönaste dagen på länge! Om vi bortser från såret i munnen som stundvis gjort mig galen så har den ändå vart så underbart skön! Börjar komma tillbaka till mitt tidigare jag som gillar att ta det lugnt, vara hemma och inte göra särskilt mycket. Idag är första gången på länge som jag suttit i soffan och stickat i flera timmar, fantastiskt. Vet inte hur eller varför jag är så lugn och avslappnad men jag vet att det är underbart.

Hade planerat så mycket denna dag. Städa ordentligt i hela lägenheten, skriva personligt brev och söka sommarjobb, handla och annat smått och gott. Det blev inte mycket med det. Jag tvättade i förmiddags, rensade kylskåpet och har handlat lite. Har lyckats äta nu också, det gjorde inte så hemskt ont heller. Köpte en slags salva på apoteket förut som ska vara smärtlindrande för 85 kr, just nu gör det inte så ont vilket är väldigt typiskt men ska testa den om en stund. Hoppas på att den kan verka så skyddande som den ska så såret läker snabbare.

Nu ska jag sticka lite och sen komma i säng ganska tidigt. Ska hjälpa Monk med barnen imon då hon kommer vara vääldigt trött och bakis och Niclas är iväg och jobbar. Det bästa med att vara hemma i över 2 veckor är att jag kan träffa barnen väldigt mycket nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0