Tentan som jag inte hinner med


Ena stunden känns det onödigt att jag ens försöker få ihop den, nästa stund tror jag att jag kommer klara det. Ska bli spännande att se hur det blir.. Lär ju kännas förjävligt att lämna in den på fredagen, det gör det ju alltid. 

Vi fick uppgiften för flera veckor sen men jag trodde jag hade all tid i världen och motivationen var bortblåst. Sen blev det en tripp till falkenberg, hämta vovve i Laholm, jobb, sol och annat kul som kom i vägen. 

Idag skulle jag fokusera, få gjort en jävla massa. Haha. Det gick sådär. Va några timmar med vovven och hängde sen med Monk & barnen till skoaffären i Lerum en sväng.. Hittade inga skor men 4 par byxor så det va en otroligt lyckad dag ändå :)

Nu har jag faktiskt kommit en bra bit på tentan. Har ju gjort mkt för-jobb och har mycket bättre koll på böckerna än förra tentan. Nu är jag positiv igen. Pluggplugg. Ska nu ta en dusch, plugga, titta på big brother och plugga lite till. Imon åker jag till Örebro och kommer hem på fredag igen :) Då fyller lillebror 14 år! Så någonstans mitt i allt ska jag hinna fixa hans present. Woho! Behöver jag ens beskriva hur mycket jag längtar till fredag eftermiddag? Inga direkta planer i helgen men det kommer bli sol och jag ska inte jobba! WOHO! Blir mycket jobb i maj så jag hoppas att det inte blir något jobb i helgen, får lära mig att säga nej.

Önskar jag hade orkat lägga över korten från mobilen, har så fina kort på jacob från måndagens tripp till mamma. En annan dag får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0