Full rulle


Tog en lååång sovmorgon idag, ända till 11! Känns konstig att jag förr alltid sov så länge så fort jag fick chansen, nu tar jag mest chansen när jag ska jobba eller har jobbat natt och kan fortsätta vända dygnet genom att sova bort en dag :) Har väl blivit vuxen och insett glädjen i att komma upp tidigt och få mycket gjort ;)

I skolan var det idag seminarium 2 på schemat, mycket bättre diskussioner denna gången, gick inte alls lika trögt. Gillar verkligen vår seminarieledare, han är så easygoing, öppen, ärlig och nyfiken. Vi har hon som handledare lite längre fram i kursen och det kommer nog bli skitbra :)

Efter seminariet gick jag hem och hämtade shoppingvagnen och vidare till Willys för storhandling. Vagnen blev knökfull och utöver det fyllde jag en påse. Ska se till att få lagat mycket mat nu så jag har matlådor och sköter mig!





Kom nyss hem från gymmet, känner mig sådär skönt trött i hela kroppen samtidigt som jag känner mig energifylld. Härligt! Nu är det väl dags att äta något. Frågan är om det blir ägg, yoghurt och havrepuffar eller pannkakor? Är himla sugen på båda.. Sen ska jag packa upp resväskan och få lite ordning på rummet här..

Imon är tanken att jag ska åka till stan och köpa skor! Sen plugga och plugga innebär bland annat att se på Fucking Åmal som är underlaget till nästa seminarie.. Det är den 28 april tror jag men det vore ju gött att ha den gjord redan denna veckan så slipper man tänka på det!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-13 @ 14:49:01
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0