Bakis, inte bakis, bakis


Kvällen igår va dunderkul! Fick i mig mkt mer alkohol är tänkt men vinet var ju gott och slank ner fortare än fortast. Vi va uppe hos Sara och stämningen var på topp. Vi sjöng singstar och hade det mys :) En perfekt fylla tycker jag allt. Men som vanligt så följs det av hemskheter. Vaknade av att telefonen vibrerade, ett samtal jag verkligen inte orkade ta då. Eftersom min mage inte tål alkohol över huvudtaget så var det mycket spring till toaletten de 2 första timmarna men sen blev det bättre. Åt frukost och mådde ganska bra, åkte och handlade vilket va lite jobbigt men mådde bra när jag kom hem igen. Känner att det blir lite detaljbeskrivning här men jag är fascinerad av att jag har mått så bra, annars vågar jag inte lämna hemmet på baksmällan, måste vara nära en toalett. Sen åt jag ägg till kvällsmat och det va ju inte det smartaste..

Somnade vid halv sju förut och sov till åtta så nu är jag ju ganska pigg.. Inte bra.

Såg "Det blir bättre" som går på trean och Morgan Alling är så klockren. Fantastiskt att han berättar och är så ärlig med allt. Och hur fin var inte hans "pappa" då? Underbar man som verkligen var allt Morgan behövde. Hans tal var fantastiskt och jag ångrar att jag missade barnrättsdagarna här i Örebro där han höll talet. Ska se resten av serien också med fler kändisar som talar ut om sin barndom, det kanske äntligen får saker och ting att hända!!

Som ett brev på posten får jag ångest av att vara inne större delen av dagen när det är sol. Hade inte pallat att sitta ute och sola direkt men ändå mår man dåligt över att "missa solen". Skadat. Imon är det grupparbete, då kan vi sitta ute :) Sen föreläsning som jag tror att jag skippar. Fixar det inte längre, kan inte sitta still och lyssna. Det är så fååå föreläsare som är bra så det är knapot värt att chansa. Får se hur jag gör, sitta och läsa i solen lockar mer och ger mer.



I miss the kids!
På Vegofesten i lördags va det så mycket ungar och det gjorde lite ont i hjärtat av saknad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0