Suck it up

När man fyller år vill man alltid att det ska hända något speciellt, något stort och roligt. Det gör det ju sällan. Det är som julafton, det blir tråkigare och tråkigare. Nu längtar jag mest efter min familj, känns som att vi inte umgåtts på evigheter. Men vi ses imon då vi ska till ishallen och sen största delen av lördagen :)

Pratade med pappa förut och han konstaterade att livet är hårt när man är sjuk på sin födelsedag, måste plugga och inte kan vara hemma och bli firad. Haha, skönt när folk tycker synd om en ibland.

Jag tröstar febern med att sticka. Funderar på att gå och köpa choklad. Har inte bestämt mig för om jag ska plugga eller inte. Vore ju gött om jag kom igång med hemtentan men å andra sidan känner jag bara för att ligga ner och glo på tv.

Just nu är det manifestation mot Sverigedemokraterna i stan, hade gärna vart där för att se vad de gör. Om de står och pratar om hur kassa SD är eller hur man ska hantera situationen. Får väl höra om det sen förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0