Repeat


Känns som att alla dagar är likadana just nu. Det är bara sova, äta, plugga, träna. Vilket är väldigt skönt fastän det är jobbigt och krävande. Genomled 3 timmars föreläsning idag, kunde inte fokusera på vad han pratade om för att det va så ostrukturerat och monotamt att lyssna på så jag tänkte på allt möjligt annat. Sen käkade och pluggade med Sara resten av eftermiddagen. Sen blev det träning och nu är jag helt SLUT. Men glad, nöjd och stolt över hur hårt jag lyckas pusha mig själv :D

Det går riktigt bra att äta regelbundet, lite jobbigt att vänja sig vid att planera dagen efter att man måste äta bara. Men magen har redan ställt in sig på att äta var tredje timma, helt sjukt. Får bli bättre på mellanmål. Är lite fattig just nu bara, snyft. Blir bättre nästa månad :D

Imon blir det läsning, sen studiebesök i Vivalla, sen träning som jag hoppas att jag orkar.. Bokat oss på body jam, vilket verkat vara kul! Så jag hoppas att jag inte vaknar med världens träningsvärk.

Nu ska jag nog läsa lite till, kan ju inte lägga mig förrän håret torkat.. Det blir så wierd annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0