Hurtigt


Äntligen börjar man känna lite glädje och tycka att livet är ganska behagligt. Fick gjort mycket på tentan idag! Mycket kvar men det känns inte lika tungt nu när det är ungefär hälften kvar :) Suttit med Sara och pluggat hela dagen efter att vi vart i skolan med våra grupper en stund.

Insåg också hur otroligt skönt det är att magen är sjukt stabil nu för tiden. Nästan aldrig ont, har inte haft några attacker på natten på väldigt länge, va bara i lördags förmiddag jag hade lite ont men det var ju inte så konstigt eftersom jag va sjuk och åt kasst. I somras kunde jag aldrig tro att jag skulle må såhär bra så snabbt!

Nu väntar jag bara på att förkylningen ska dö ut och att denna förbannade rethostan ska försvinna. Blir så trött av att hista, får huvudvärk och känner sig allmänt ofräsch när man hostar hela tiden. Vill trääna. I natt fick jag iaf sova typ 7 timmar i streck, fascinerande att det blir så ibland. Finns det någon lösning till det tro? Har aldrig ens tänkt på att undersöka saken, va inte så längesen jag insåg att det är väldigt ovanligt att man vaknar så mkt på natten som jag gör. Känns konstigt att de flesta människor lägger sig och sover till klockan ringer på morgonen. Har aldrig varit så för mig vad jag kan minnas.

Imon är det redovisning. Orkar inte ens bli stressad eller nervös. Jag vet precis vad jag ska säga, det är inte så mycket. Det värsta är att jag kommer få hostattacker eftersom halsen blir torr när man pratar. Men de får helt enkelt stå ut och jag får skämmas. Sen är det över. Och när det är över ska jag åka hem, längtar efter min säng. Har blivit kär i min säng, igen. Det kommer i perioder, då jag tänker på min säng väldigt ofta och hur skönt det är att krypa ner under täcket och sova. Det är inte alls lika skönt att sova här i Öret som hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0