Good girl


Jocke berömde mig precis för att jag suttit och pluggat hela dagen, först då insåg jag att klockan är halv fem och att jag suttit här i sängen med datorn, böckerna och anteckningarna. Det känns i ryggen. Det är inte ergonomiskt att plugga.
Sen insåg jag också att jag snart är klar med denna rapporten!! Sjukt skönt om jag blir klar med den ikväll, då kan jag vara ledig hela eftermiddagen och kvällen imon :) Vore ju skitskönt. Om jag blir färdig innan träningen kan jag ju unna mig att se den filmen jag precis laddat ner också. Haha, belöningssystem fungerar ibland.. Då blir man ju lite mer motiverad..

Nu ska jag äta middag och sedan försöka göra färdigt rapporten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0