Sova?


Orkade inte gå upp i morse, inte Jocke heller så vi missade föreläsningen. Ingen större fara men ändå. De senaste 4 nätterna har jag sovit hela nätterna, inte gått upp på toa eller vaknat till. Ändå är jag trött som SATAN.
Fick pluggat lite iaf uppe hos Sara förut. Sen lagade jag middag och blev ännu tröttare. Yr, illamående och hängig. Kan ju inte vara möjligt att jag är på väg att bli sjuk när jag nästan lyckats bli helt frisk? Lite snuvig och ont i halsen igen. VÄGRAR.

Gick på en promenad i skogen med Jocke, det gjorde oss inte piggare.
Funderar helt seriöst på att lägga mig nu. Finns inte en chans att jag orkar plugga och åstadkomma något bra. Ska nog iaf lägga mig ner och se på en film och tycka synd om mig själv.

Ska jobba i helgen också, ingen tid att vara sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0