Nada


Kan ju inte säga att alkoholen drev ut några baciller ur min kropp.. Det positiva är väl att det inte verkade göra mig sämre heller trots att jag hade hål i skon och ena foten av pissblöt och kall. Får väl se hur jag mår sen när jag kommit ur bakistillståndet. Just nu är det inget vidare. Men jag kom upp halv tio och kom iväg till föreläsningen! Som tur va så va det bara 45 minuters info om hur man söker vetenskap osv. inför c-uppsatsen. Hade aldrig pallat en 3 timmars föreläsning med denna huvudvärk.

Vi skulle ju satt oss med en gång efter infogenomgången och fortsatt med forskningsdesignen men vi alla tre kände oss rätt mörbultade så vi gav oss en lång lunch, ska upp till tjejerna strax och försöka få färdigt det hela.. Konstigt nog är jag mest sugen på att träna. Men det kanske går imon om jag känner mig frisk :)

I eftermiddag är det en föreläsning med polisen, brottförebyggade rådet och universitetets säkerhetschef, pga alla våldtäkter och våldtäktsförsök de senaste veckorna har ju tjejer blivit väldigt oroliga och många vågar inte längre vara ute efter att det blivit mörkt. Så ska det ju inte vara, så polisen och co ska väl peppa oss till att våga och informera om åtgärder osv. Ska bli intressant.
Direkt efter det ska vi ha ett litet avstämningsmöte med UMR, stämma av vad vi gjort hittills och vad vi har kvar att göra inför manifestationen. Dagens höjdpunkt för en person som mig som älskar att planera och organisera saker. Kommer bli kanon!

Nu är det väl hög tid att ta på sig byxor, hitta de rätta böckerna och gå hela vägen till övervåningen och mina pigga tjejer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0