Djävulsk


Denna förkylningen kommer från helvetet. De förkylningarna jag hade innan va mycket bättre, jag saknar dem. Fick vara lycklig en stund igår kväll och idag så jag kunde njuta av mat. Idag testade jag ett nytt recept, tex-mexpasta, skitgott. Kände kanske inte hur starkt det egentligen smakade men de andra som åt av samma tyckte det va helt okej fastän att de inte är så förtjusta i paprika som jag är.

Spelade biljard också, med en halv pinne. Rummet var för litet så man kunde inte ha hela utan att slå i väggarna. Haha. Men jag lärde mig något nytt, och jag vann. De flesta gångerna. Hade glömt hur kul det är att spela biljard. Vi har ju faktiskt en biljardhall i stan nu, borde ju dra dit. Och det finns ju minst en i Örebro så den bör ju också besökas. Det är med på listan över "saker som ska göras när jag blir frisk". Lång lista nu.

Missade mötet med handledaren om c-uppsatsen men det hade vart givande och det börjar bli en bra start! Torsdag och fredag sätter vi igång med syfte osv. Känner mig nästan taggad. Näästan. Missade ju mötet på röda korset också, förhoppningsvis sas inget viktigt.. Får höra mig för.

Nu ska jag gå igenom anteckningarna från mötet med UMR, fundera och fundera över hur det ska utvecklas och greja lite. Sen blir det att se något avsnitt av Jims värld eller den filmer jag laddade ner men inte kommer ihåg namnet på. Christina Applegate är med iaf. Så mycket vet jag. Och så ska jag äta godis. Är sugen på choklad och även om jag inte känner smaken så känner jag att jag äter det. Helt onödigt verkligen, men jag är sjuk. Då får man göra onödiga saker.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

ja han e riktigt go;) E det inte din tur att skaffa en liten nu?:D hehe

2010-10-19 @ 19:24:49
URL: http://yennas.blogg.se/
Postat av: Anki mamma till Milly

läste att du scrapar :) "duktig" på deT?

2010-10-20 @ 10:24:56
URL: http://mammamumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0