Städapluggadiskasticka

Inser nu att jag glömt att jag skulle fortsätta med transkiberingen.. Hur kunde jag glömma det?

Idag hade vi våran andra intervju, med en lärare och det var min första intervju. Den gick bra, utan större svårigheter och vi fick svar på det vi ville ha svar på, success! Sen fick jag ut lite av mitt organisationsbehov på Fias dator, den är fortfarande ett mysterium dock.. Den är nästan full men jag förstår inte vad den är full av eftersom jag tagit bort all skit.. Får kolla igenom imon igen, mycket kanske försvann när den söktes igenom totalt.. Får se om det funkade. Va iaf lite roligt, organisera är sjukt kul.

På tal om att organisera har jag städat nästan hela rummet här i Öret, det är lite kul. Men varken rygg eller mage gillade att vara igång så efter diskandet hamnade jag här.. Kanske borde lägga mig ner och vila ryggen små stunder då och då..

Dagen har bjudit på många diskussioner, precis som igår. Efter att jag fick ett litet utbrott igår blev ju såklart inget bättre. Nu vet jag inte riktigt hur det blir men jag orkar inte riktigt bry mig. Jag har tappat respekt för en människa och får väl försöka komma fram till hur jag ska hantera detta eftersom jag måste samarbeta med personen..

Nu ska jag titta på tv och spela harpan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0