Intervjuer


Dag började väl så där.. Alla dagar då jag behöver gå upp innan 8.30 är hemskt jobbiga, i morse skulle jag upp 06.30, gäääsp. Men det gick bra, fick till och med i mig frukost! Mötte upp Sara i trapphuset och gick till bussen. Under den korta promenaden på ca 5 minuter vet jag inte hur många gånger jag tänkte på hur mycket jag saknar sommaren. Hellre regn är så satans kallt det är nu, gäärna. Vi steg av där vi skulle, insåg ganska snabbt att vi inte alls visste vart vi skulle. Vi var mitt i ett industriområde och kunde inte alls förstå vart vi skulle. Som tur var så låg där en bilverkstad typ, gick in där och frågade en utav männen och hand var så rar att han satte sig vid datorn och kollade upp adressen. Synd att det inte hjälpte sådär jätte mycket!






Vi skulle till Argongatan, det var allt vi visste. Vi hittar till själva gatan och blir lite smått besvikna när vi inser att gatan är lååång och det är mycket olika byggnader, en tredjedel av dem är inte skyltade. Vi gick hela vägen och ena hållet och sen vände och gick ännu längre åt andra hållet. Lite smått uppgivna, typ. Hade jag tagit med mig numret till personen vi skulle träffa? Nej, för hjärnan fungerar inte 06.30 för min del. Ringde växeln och kom fram till personen vi skulle träffa och hon berättade vilket nummer vi skulle till. Som tur va så var det inte längst bort på gatan. Det va iaf otroligt skönt att komma in i värmen efter att ha snurrat runt ute i 45 minuter..

Intervjuerna gick jättebra och både jag och Sara var så glada efteråt. Underbart att träffa människor som är motiverade och kämpar för att få det bättre. Sånt gillar vi!

Resten av dagen har bestått av plugg typ. Planerade nästa vecka och transkiberade. Imon är en till intervju, den är vid 10 så då kan man gå upp i normal tid.. Nu ska jag hoppa in i duschen tror jag och försöka hålla mig vaken några timmar till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0