First


De senaste dagarna har jag vart mer sugen än någonsin på att åka utomlands. Helst själv men det skulle jag nog aldrig våga. Värme, sol, bort från vardagen och denna stan.

Men för första gången i hela mitt liv, tror jag, längtar jag efter att ha körkort, kunna sätta sig i bilen och bara åka. Promenad är inte samma sak, då kan man stöta på folk som tycker att man ska stanna och prata. I bilen kan ingen störa. Jag vill ha körkort, en bil som inte låter så mkt och bra ljudsystem. Ja tack, det skulle sitta fint.


Nu ska jag äta lite pommes och kotlett. Sen blir det kanske en promenad. Om jag kommer på vart jag ska gå där ingen annan är. Åh vad jag saknar Örebro just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0