By the way

Idag ringde kursansvarige, även ansvarig för min seminariegrupp, till praktiken. Idag. 1,5 vecka innan praktiken är slut ringde han och hörde hur allt var och hur det gick.

Det känns lite "by the way, vi har väl en praktikant hos er? Har hon skött sig? Ville vara visa att vi är medvetna om att hon är där och ja, så." Självklart kan handledarna ringa upp honom om det är något problem, men ändå. Kommunikation mellan kursansvarig och handledare kan väl inte vara så dumt kanske. Men att ringa 1,5 vecka innan kursen är slut känns lite panikartat och helt enkelt kasst. Vad fick han ut ur det samtalet?


Förövrigt va det min sista onsdag på praktiken, är ju inte där nästa vecka. Sista gången jag va på paletten. Usch, börjar kännas konstigt att jag aldrig mer kommer ha denna eller någon relation alls med dessa människor jag träffat så många timmar de senaste månaderna. Det som varit min verklighet sen i januari är snart slut. Lite för mkt avsked nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0