Motiverad



Jag är sjukt motiverad till att vara helt frisk och pigg imon. Men vad hjälper det? Det är fortfarande något konstigt med gommen, mellanåt gör det ont och vissa stunder känns det inte alls. Vad är detta?

Om allt går som planerat kommer morgondagen, kvällen och natten blir helt underbart. Men jag kan inte vara sjuk för då funkar inget utav det. Eller jo, dricka vin går säkert ändå. Men det blir ju inte lika kul.

Har druckit c-vitamin, ätit ordentlig middag och en apelsin. Vad mer kan jag göra? Jag är kass på att vara sjuk, trots att jag vart det så mkt. Får kolla vårdguiden efter bra tips. Har en känsla av att det kommer stå "det finns inget som kan påverka ett virus när du väl fått det, det enda som gäller är att vila". Men jag har kommit fram till att sömn är dåligt så jag vill inte vila. Man blir ju bara trött av att sova. Jag mår så mkt bättre av att vara vaken, det funkar kanon att vara vaken i typ 38 timmar, sova 8. Kanske borde sova varannan natt? Värt att fundera på känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0