Hellweek

Mkt har gjorts i veckan, känns som det har vart två veckor. Men den har vart både underbart rolig och hemsk. Stackars Lisa fick ta emot ett utbrott som hette duga i onsdags. Inte riktat mot henne men jag släppte ut en hel del frustration som jag burit på. Hon fick sig en del goda skratt, jag med. Konstigt att man alltid känner att livet kan vara lättare.

Det är KOKHETT i min lägenhet. Helt skadat. Efter en kväll hos familjen är det inte konstigt att jag svettas här, dem har det rätt så kallt. Va sista fredagsmyset på Valhallagatan, sista helgen dem bor där. På tisdag flyttar dem till ett hus. Känns så skadat. Ska nog dit på måndag och titta på mamma när hon packar och grejar det sista, tror inte jag får hjälpa till så mkt ;) Sen på tisdag blir det att hjälpa till med flytten, efter praktiken. Skönt nog blir det inte så mkt tungt för mig och mamma eftersom det är stora starka karlar som är med och flyttar. Spännande :)

Har dessutom druckit vin idag, utspätt med sockerdricka. Va rätt okej men magen gillar inte alkohol alls. Har haft ganska intensivt illamående de senaste veckorna och akohol va inte botemedlet. Sedan vi festade till så in i helvete efter tentan i november och jag blev så satans bakfull kan jag knappt tänka på alkohol utan att må illa. Får väl se hur det går imon när det är tänkt att jag ska dricka lite med Maria. Kommer väl sippa på ett glas vin i fyra timmar och mest dricka vatten. Men jag ska lära mig dricka vin, jag har iaf köpt det!

Men morgonen/förmiddagen ska spenderas i Borås badhus med Jacob, Monk & Niclas. Kommer bli så kul, Jacob kommer bli glaaad och oj vad vi ska busa :D Sen blir det shopping. Denna månaden är ekonomin oförväntat bnra så jag kanske ska unna mig något fint om jag hittar. Eller helt enkelt tvinga mig själv att köpa byxor eftersom det är det jag behöver..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0