Sleepless


Kan ju inte sova. Suck. Har varit såhär de senaste dagarna. Skulle vara skönt med en snabb promenad runt sjön men det går ju inte nu när det regnat i natt. Känner mig inte pigg men samtidigt inte trött. Det känns som att något gnager inom mig, något som är fel men jag vet inte vad. Vill bara sova, vakna och vara pigg och glad. Och inte ha ont i ryggen. Hoppas att detta är min sista sommar inom äldreomsorgen, ryggen pallar inte oavsett hur försiktig jag är.

Är jag pigg nog att vara vaken i nästan ett dygn? Om jag inte sover nu kan jag inte sova förrän imon bitti, kan inte vända på dygnet nu när det är en natt kvar i veckan.. Ska nog städa lite och se vad jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0