Lyckorus!

Insåg precis att vi står först i kön till en utav lägenheterna vi sökt!! Så det är ju klirrat och klart. Dessutom är den möblerad så jag behöver inte slänga ut pengar på en säng jag inte har någon användning för sen!! :)
Det enda negativa är väl att det är på första våning men det skiter jag i, hoppas inte Jocke bryr sig om det heller..

Lyckoruset fick mig att skicka sms till Jocke, hoppas inte jag väckte honom mitt i natten.

Jag längtar till hösten. Jag vet att det kommer vara pest och pina att plugga men det har sina ljusa stunder. Det jag längtar mest efter är att umgås mkt med Jocke och även Sara, Fia och Tip som vi kommer bo så nära :D Kommer bli så underbart. Om vi bortser från plugget och allt jobbande..

Kommentarer
Postat av: E

Hej. Såg din kommentar på min blogg. Adressen ska vara [email protected] Man blandar lätt ihop med .com så nu är det bara att maila

2010-07-23 @ 19:02:36
URL: http://jaggerdigmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0