PIPPI

Va på Lisebergsteatern med farmor, hennes syster Ingrid + småsyskonen Emelie och Jonatan. Va helt okej, väldigt kul att umgås lite med farmor faktiskt :)
Själva föreställningen va över förväntan faktiskt. Trodde det skulle bli tråkigt men det blev en hel del skratt.
Hade lillebror (snart 3 år) i knäet under hela föreställningen och han släppte inte blicken från scenen en sekund, helt fascinerad var han :)

Sen hängde jag med hem till farmor en stund, kolla på ett köksbord hon hade som va mindre än det jag har som jag kan låna om mitt inte passar. Sen tittade vi på tv en stund innan Petra hämtade mig och barnen.

Har pratat med Monk också, efter att vi "gick om" varandra lite där.. Känns så skumt att bebisen har kommit, en liten flicka. Och jag kan inte träffa någon av dem förrän nästa vecka eller veckan efter det :(

Nu kom familjen in genom dörren, lillebror har spelar match mot Vänersborg. Undra hur det gick??

Ska nog käka något och sen plugga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0