Pigg

Trots sömnbrist känner jag mig pigg och glad :) Har sår i munnen som gör det svårt att snusa, prata och äta men om vi bortser från det i 2 sekunder så är jag förvånadsvärt pigg. Natten gick fort och behagligt, det värsta va att gå hem i morse när det va 20 minus. Kaaaallt.

Hann ju med det mesta jag tänkt göra i natt men jag hann inte med tupperware-katalogen så den ska jag kolla i nu. Fast jag är sugen på att gå till blomsterlandet. Men jag kanske ska vänta med det tills allt är iordning och jag vet vart jag ska ställa blommorna? Sounds like a plan.. Vi ska bowla kl. 15 och äta efter det så någon stor frukost är inte så smart kanske, fast jag är väldigt hungrig.

Sen ska jag träffa Lisan :) Händer inte så mkt mer, lär vara rätt död ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0